Klachten

Het kan zijn dat jij/ jullie tijdens de zorg of achteraf een klacht hebben over onze zorgverlening. Wij zouden het prettig vinden als je dit bij ons kenbaar maakt. Wij nodigen jullie dan uit voor een open gesprek. We vinden het erg belangrijk om te werken aan de tevredenheid bij onze cliënten. Het bespreken van klachten/ontevredenheid is hierin een belangrijk onderdeel.

Hulp bij het indienen van een klacht

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij zijn onpartijdig en werken onafhankelijk. Zij helpen je verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddeld de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09:00 tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 16:30 uur) via 088-0245123. Je kunt ook mailen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.